Βρίσκεστε εδώ
Home > On Τravel > Ταξιδέψαμε > Διακοπές στο νησί των Φαιάκων

Διακοπές στο νησί των Φαιάκων

Διακοπές στο νησί των Φαιάκων με τα ειδυλλιακά τοπία, τα κάστρα και τη μοναδική αρχιτεκτονική.

Την Πέμπτη 19 Απριλίου βρεθήκαμε στο Ελ.Βενιζέλος  και μετά από μια όμορφη πτήση φτάσαμε στον προορισμό μας την Κέρκυρα.Το ξενοδοχείο μας ήταν  το Corfu Imperial, βρισκόταν λίγο έξω από την πόλη  και η θέα ήταν μαγευτική.

Τo μεσημέρι η βόλτα μας ξεκίνησε από την παλιά πόλη  και την Σπανιάδα τη μεγαλύτερη πλατεία των Βαλκανίων.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Νέο φρούριο  στο λόφο του Αγίου Μάρκου,χτίστηκε από τους Βενετσιάνους το 16ο αιώνα και η πύλη του είναι διακοσμημένη με έναν ανάγλυφο Λέοντα του Αγίου Μάρκου,το έμβλημα που δένει το φρούριο αιώνια με τη Βενετία.

Περπατήσαμε στα όμορφα και γραφικά σοκάκια της Κέρκυρας και απολαύσαμε το φαγητό μας σε ένα Ιταλικό εστιατόριο.

Την επόμενη μέρα ξεκινήσαμε για το παλάτι της Πριγκίπισσας Σίσσυ το Αχίλλειο,ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα,χτίστηκε το 1890 και βρίσκεται στο χωριό Γαστούρι.

Όταν φτάσαμε εντυπωσιαστήκαμε  από αυτό το οίκημα νεοκλασικού ρυθμού με τους καταπράσινους κήπους τα πανέμορφα αγάλματα και την μοναδική θέα προς βορρά και νότο.

Μέσα στο παλάτι υπήρχαν πανέμορφες  τοιχογραφίες και πίνακες που σε ταξιδεύανε σε μια άλλη εποχή.

Στο περιστύλιο του Αχίλλειου είδαμε  τα εννέα μαρμάρινα αγάλματα των μουσών,τα οποία συνοδεύονται από το άγαλμα του Απόλλωνα,το άγαλμα του φτερωτού Ερμή και τις τρεις Χάριτες.

Μέσα στη Στοά των Σοφών,στο περιστύλιο,σώζονται 13 προτομές αρχαίων φιλοσόφων  και η προτομή του Σαίξπηρ.

Το μεγαλύτερο σε αξία άγαλμα  είναι ο ‘’Αχιλλεύς Θνήσκων” που παρουσιάζει τον Αχιλλέα αγαπημένο ήρωα της Πριγκίπισας Σίσσυ να πεθαίνει προσπαθώντας να βγάλει το ακόντιο από τη φτέρνα του.

Ο "Αχιλλεύς Νικών” με ύψος  11 μέτρα είναι  ίσως το μεγαλύτερο άγαλμα του Αχίλλειου  και παρουσιάζει τον Αχιλλέα τη στιγμή της νίκης του.

Το  Σάββατο το πρωί φτάσαμε στην περιοχή  Κανόνι  με την επιβλητική θέα για να δούμε από κοντά το γνωστό Ποντικονήσι.

Από τις καφετέριες αντικρίσαμε τη Παναγία βλαχερνών και το κατάφυτο  Ποντικονήσι με τα ψηλά κυπαρίσσια που οφείλει το όνομα του στο μικροσκοπικό του μέγεθος.

Στην επιστροφή περάσαμε από το κτήμα Μον Ρεπό που βρίσκεται επίσης στην περιοχή Κανόνι  και χτίστηκε το 1824 για θερινή κατοικία του  Άγγλου Frederic Adam .Έχει έκταση 258 στρέμματα και καταλαμβάνει το μεγαλύτερο τμήμα του λόφου της Ανάληψης όπου βρισκόταν η Παλαιόπολη.Κοντα στο παλάτι βρίσκονται τα ερείπια του μεγαλύτερου αρχαιολογικόυ ναού της Κέρκυρας.

Τελευταία μας στάση ήταν το παλιό Φρούριο  που είναι χτισμένο σε μια βραχώδη χερσόνησο, αποτελεί το ανατολικό άκρο  και χωρίζεται από την Κέρκυρα  με μια τεχνητή τάφρο που ονομάζεται Contrafossa.

Για να εισέλθουμε περάσαμε τη γέφυρα που συνδέει την πόλη με το νησάκι.

Στο εσωτερικό του φρουρίου υπάρχει μια φυλακή κατασκευασμένη το 1786 από τους Ενετούς και η οποία επεκτάθηκε αργότερα από τους Άγγλους, το στρατιωτικό παρεκκλήσι, ένα στρατιωτικό νοσοκομείο που σήμερα είναι σχολείο μουσικής.

Είδαμε το  ναό του Αγίου Γεωργίου έργο των Άγγλων από το 1840, που 20 χρόνια αργότερα μετατράπηκε σε καθολική εκκλησία και διακοσμήθηκε με εικόνες από τον ναό του Άγιου Σπυρίδωνα που υπάρχει στην πόλη της Κέρκυρας.

Κοντά στην κεντρική πύλη,στο  εσωτερικό υπάρχει το ιστορικό αρχείο που συγκεντρώνει περισσότερους από 6 αιώνες ιστορίας και ένας εκθεσιακό χώρος όπου βρήκε μόνιμη εγκατάσταση η βυζαντινή συλλογή που συμπεριλαμβάνει μωσαϊκά, γλυπτά, εικόνες από την βυζαντινή εποχή.

Το Σαββατο κάναμε το μπάνιο μας στην πεντακάθαρη παραλία που βρισκότανε μπροστά από το ξενοδοχείο μας  και ετοιμαστήκαμε για την επιστροφή μας στην Αθήνα αφήνοντας πίσω αυτό το εκπληκτικό νησί.