H K.O.Θ. συναντάει τη MOYSA Κυριακή 21- 6 – 2015, Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής.

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on email
images_joomlart_article_fc2062aef352f80dc2215f346ba9ce28

Μια σύμπραξη δύο μεγάλων ορχηστρών έλαβε χώρο την προηγούμενη Κυριακή στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, με αφορμή τον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής. Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, με παρουσία 56 χρόνων στην πόλη και στελεχωμένη από έμπειρους και καταξιωμένους μουσικούς,  συνάντησε τη MOYSA, τη νεοσύστατη ορχήστρα του Μ.Μ.Θ. με μουσικούς από 8 έως 25 ετών.
Η εκδήλωση, ξεκίνησε στις εννέα ακριβώς στο φουαγιέ του μεγάρου, με μέρος του τμήματος εγχόρδων της MOYSA ντυμένο με μαύρα φορέματα και πουκάμισα. Ο βοηθός αρχιμουσικού, Θοδωρής Παπαδημητρίου, μας εξήγησε πως το κομμάτι Βattalia (μάχη) του Heinrich Bieber, ενός εκκεντρικού και καινοτόμου μουσικού, περιγράφει τη ζωή του στρατεύματος μέσα στο στρατόπεδο, τις στιγμές της χαλάρωσης, του γλεντιού, του χορού και της μέθης. Ο δημιουργός χρησιμοποιεί το διάφωνο διάστημα για να παραστήσει αυτήν την αταξία του στρατού! Παρουσιάζει όμως, επίσης και τις συνθήκες που επικρατούν κατά τη διάρκεια της μάχης, καθώς κι ένα λαμέντο, ένα θρήνο δηλαδή, αφιερωμένο στους νεκρούς, προς το τέλος, καθώς το κομμάτι είναι κατά βάση αντιπολεμικό.
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, τα παιδιά, με χρωματιστά πουκαμισάκια αυτή τη φορά, επέστρεψαν στις θέσεις τους για να μας παίξουν, υπό την καθοδήγηση τώρα της Διευθύντριας τους, Ζωής Ζενιώδη, τη Suite Capriol του Peter Warlock, ένα κομμάτι που, όπως μας είπε η ίδια, αναπαριστά διάφορα είδη χορών της Αναγέννησης. Είναι ένα ωραίο και ισορροπημένο μίγμα από στυλ, «ιστορικούς» ήχους, ειρωνεία και τρυφερότητα. Μεγαλοπρεπές και εκλεκτό. Η ερμηνεία των παιδιών ήταν εκπληκτική!
Μετά από ένα μικρό διάλειμμα, περάσαμε στην αίθουσα των «Φίλων της Μουσικής», για το δεύτερο μέρος της εκδήλωσης. Υπό τη διεύθυνση του Γεωργίου Βράνου, η Κ.Ο.Θ. μας έπαιξε το Δον Ζουάν του Richard Strauss, μια μουσική που βρίθει πόθους, καθώς περιγράφει μια ανεκπλήρωτη αγάπη και βασίζεται στο ποίημα Don Juan του Nikolaus Lenan.
Αμέσως μετά, απολαύσαμε τη σύμπραξη των δύο ορχηστρών στους Πλανήτες, ΄Εργο 32 του Gustav Holst, Άρης και Δίας. Το πρώτο κομμάτι γεμάτο δυναμισμό και μυστήριο, όπως θα ταίριαζε σ’ έναν θεό του πολέμου! Άλλωστε, κάποιοι λένε πως κομμάτια σαν κι αυτό είναι πρόδρομοι της μέταλ μουσικής κι έχουν εμπνεύσει τους μετέπειτα δημιουργούς ταινιών επιστημονικής φαντασίας! Και το δεύτερο, να εκφράζει όλη τη μεγαλοπρέπεια και την επιβλητικότητα ενός βασιλιά των θεών… Πραγματικός ύμνος του ανθρωπίνου πνεύματος!
Τέλος, οι δύο ορχήστρες μας παρουσίασαν το ανυπέρβλητο Pomp and Circumstance Military Marches, έργο 39, του Edvard Elgar. Έχω την αίσθηση πως οι μουσικοί απόλαυσαν αυτό το κομμάτι περισσότερο κι από τους θεατές! Το χειροκρότημα των οποίων, βέβαια, στο τέλος ήταν τόσο ενθουσιώδες, που ανάγκασε τον κύριο Βράνο να επιστρέψει πανευτυχής και να επαναλάβει γι’ άλλη μια φορά, αυτό το τελευταίο υπέροχο μουσικό κομμάτι!
                      
                  Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης
Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα σημαντικότερα συμφωνικά σχήματα της Ελλάδας. Το ρεπερτόριο της ξεκινά από τη μουσική μπαρόκ και φθάνει μέχρι τις πρωτοποριακές συνθέσεις του 21ου αιώνα.
Ιδρύθηκε το 1959 από τον Έλληνα μουσουργό Σόλωνα Μιχαηλίδη και κρατικοποιήθηκε το 1966.
Πρώτος Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Κ.Ο.Θ. ήταν ο ιδρυτής της, ενώ στη συνέχεια τη θέση ανέλαβαν οι Γεώργιος Θυμής, Άλκης Μπαλτάς, Κάρολος Τρικολίδης, Κοσμάς Γαλιλαίας, Κωνσταντίνος Πατσαλίδης, Λεωνίδας Καβάκος, Μίκης Μιχαηλίδης, Μύρων Μιχαηλίδης και Αλέξανδρος Μυράτ. Σήμερα ο αριθμός των μελών της ορχήστρας ανέρχεται σε περίπου 110 μουσικούς, με διευθυντή τον αρχιμουσικό Γεώργιο Βράνο. Πέρα από τις
τακτικές συμφωνικές της συναυλίες, η Κ.Ο.Θ. καλύπτει ένα ευρύ φάσμα καινοτόμων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων, πραγματοποιώντας τακτικά παραστάσεις όπερας, μπαλέτου, ακόμα και ως συνοδεία βωβού κινηματογράφου, δραστηριότητες που έγιναν πόλος έλξης για νέο κοινό στην ορχήστρα κατά τα τελευταία χρόνια. 
Στο πλαίσιο της διαμόρφωσης του μελλοντικού φιλόμουσου κοινού εντάσσεται και η έντονη δραστηριότητά της με τη διοργάνωση εκπαιδευτικών συναυλιών για παιδιά, νέους και όλη την οικογένεια. 
Ένας από τους βασικούς στόχους της ορχήστρας είναι η προβολή της ελληνικής μουσικής παρακαταθήκης, με την παρουσίαση πολλών πρώτων εκτελέσεων πανελληνίως και παγκοσμίως. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η προώθηση νέων καλλιτεχνών, πολλοί από τους οποίους σήμερα είναι καταξιωμένοι στην ελληνική και διεθνή μουσική σκηνή. Πρωτοπορώντας και στον ελληνικό μουσικό χώρο ηχογραφεί με διεθνούς κύρους δισκογραφικές εταιρείες, όπως η NAXOS, η BIS και η ΕΜΙ.
Στον κατάλογο των Eλλήνων και ξένων αρχιμουσικών και σολίστ που έχουν συμπράξει με την Κ.Ο.Θ. συμπεριλαμβάνεται ένας μεγάλος αριθμός διάσημων προσωπικοτήτων: P. Domingo, J. Carreras, L. Pavarotti, S. Accardo, J. Anderson, V. Ashkenazy, P. Badura-Skoda, L. Berman, P. Fournier, B. L. Gelber, N. Gutman, J. Horenstein, A. Khatchaturian, όπως οι L. Kogan, E. Kurtz, N. Magalov, M. Maisky, Ch. Mandeal, S. Mintz, W. Nelson, I. Pogorelich, R. Ricci, M. Rostropovich, G. Shaham, Y. Simonov, V. Spinakov, V. Tretjakov, Οδ. Δημητριάδης, Λ. Καβάκος, Κ. Κατσαρής, Θ. Κερκέζος, K. Πασχάλης, Δ. Σγούρος, M. Τιρίμος, κ.ά. 
Η Κ.Ο.Θ. κάνει τη δική της ραδιοφωνική εκπομπή στο Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5FM κάθε Τετάρτη 9-10μμ.
 
 
                           Οι μουσικοί της Κ.Ο.Θ.
Α’ Βιολιά (Εξάρχοντες) Σ.Παπάνας, Α.Σουσάμογλου, (Κορυφαίοι Α) Μ.Μιχαηλίδης, Γ.Πετρόπουλος, Θ.Πατσαλίδης (Tutti) Ε.Παπαδημήτρης, Ε.Δελφινοπούλου, Κ.Αρχοντής, Γ.Κανδυλίδης, Γ.Παπά, Μ.Σπανού, Ε.Ταλακούδη, Χ.Λαζαρίδου, Γ.Γαρυφαλλάς, Έ.Λάππας, Σ.Κακάμπουρας, Ρ.Εφίμοβα-Ποπαηλίδη. Β’Βιολιά (Κορυφαία Α) Α.Τζίμα, Α.Παπανικολάου. (Κορυφαίοι Β) Α.Τζιαφέρης, Ν.Μπόγκοραντ (Tutti) M.Τοπτσίδης, Θ.Θεοδωρίδης, Δ.Παπαστεργίου, I.Both, Ε.Κουζώφ, Π.Μυλαράκη, Ε.Αδαμόπουλος, Μ.Εκλεκτού, Γ.Κουγιουμτζόγλου, Ί.Σελαλμαζίδης, Ί.Συμονίδου, Α.Μυσιρλή, Ν.Τσανάκας, Ι.Τοπούρια. Βιόλες (Κορυφαίοι Α) Ν.Νικολαϊδης, Χ.Σειρά. (Κορυφαίοι Β) Α.Πορίχης, Α.Βόλτση (Tutti) Φ.Ποπίκα, Ε.Παραλίκα, Χ.Βλάχος, Κ.Μητροπούλου, Β.Θεοδωρίδου, Δ.Δελφινόπουλος, Ρ.Τερζιάν, Δ.Φωτιάδης, Π.Μεταξάς, Θ.Σουργκούνης. Βιολοντσέλα (Κορυφαίοι Α) Β.Σαϊτης, Α. Χανδράκης,Ν.Γκουντίμοβ, (Κορυφαία Β) Λ.Μανωλά, utti) Β.Δάβαρης, Δ.Πολυζωίδης, Γ.Στέφος, Χ.Γρίμπας, Μ.Ανισέγκου, Δ.Αλεξάνδρου, Ι.Κανάτσου, Ζ.Στέπιτς. Κοντραμπάσα (Κορυφαίος Α) Χ.Χειμαριός, (Κορυφαίοι Β) Γ.Χατζής, Η.Σουμελίδης, (Tutti) Ε.Μπουλασίκη, Ε.Παντελίδου, Μ.Σαπουντζής, Γ.Πολυχρονιάδης, Α.Παρθενάκη. Φλάουτα (Κορυφαίοι Α) Ν.Δημόπουλος, Ό.Γκόγκας, (Κορυφαίοι Β) Γ.Ανισέγκος, Μ.Χατζή, Ν.Ζήσης, (Tutti) Ν.Κουκής. Όμποε (Κορυφαίοι Α) Δ.Καλπαξίδης, Δ.Κίτσος, (Κορυφαίοι Β) Γ.Τσόγιας-Ραζάκοβ, Π.Κουγιουμτζόγλου. Κλαρινέτα (Κορυφαίοι Α) Κ.Παπαδόπουλος, Χ.Γραονίδης, (Κορυφαίος Β) Α.Σταυρίδης (Tutti) Β.Καρατζίβας. Φαγκότα (Κορυφαίος Α) Γ.Πολίτης (Κορυφαίοι Β) Κ.Βαβάλας, Μ.Πουλιούδη, (Tutti) M.Hλιοπούλου. Κόρνα (Κορυφαίος Α) Τ.Ελευθεριάδης, Τ.Παπαδόπουλος,
(Κορυφαίοι Β) Β.Βραδέλης, Π.Φεϊζός, (Tutti) Δ.Δεσποτόπουλος, Ν.Μήτρος. Τρομπέτες (Κορυφαίοι Α) Σ.Παπαδόπουλος, Γ.Νέτσκας (Κορυφαίος Β) Γ.Λασκαρίδης (Tutti) Δ.Κουρατζίνος. Τρομπόνια (Κορυφαίοι Α) Φ.Στεφανίδης, Α.Ντώνες, (Κορυφαίοι Β) Φ.Δράκος, Γ.Κόκκορας, (Tutti) Ε.Μπαλτάς. Τούμπα (Κορυφαίος Β) Π.Γεωργιάδης. Τύμπανα (Κορυφαίοι Α) Δ.Βίττης, Β.Αφανάσιεβ. Κρουστά (Κορυφαία Β) Β.Χουζούρη (Tutti) E.Aγγουριδάκης, Ν.Μιχαηλίδου. Άρπα (Κορυφαία Α) Κ.Γίμα. Πιάνο (Κορυφαία Α) Μ.Λιακοπούλου.
Έφορος Κ.Ο.Θ., Α.Χανδράκης
Βοηθός Εφόρου, Π.Μυλαράκη
 
        Γεώργιος Βράνος – Καλλιτεχνικός Διευθυντής
                Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης

Ο Γεώργιος Βράνος γεννήθηκε το 1969 στην Αθήνα.
Το 2010 διορίστηκε Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη με γνωστικό αντικείμενο τη Διεύθυνση Ορχήστρας, ενώ από τον Ιούνιο του 2014 είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης.
Συνεργάζεται τακτικά με την Εθνική Λυρική Σκηνή και την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και Θεσσαλονίκης.
Αποφοίτησε από την Ανώτατη Μουσική Ακαδημία του Μονάχου (τάξη H. Michael) όπου σπούδασε με υποτροφία του Ιδρύματος “Αλέξανδρος Ωνάσης”. Διδάχθηκε Ανώτερα Θεωρητικά από τον Αμάραντο Αμαραντίδη και απέκτησε Δίπλωμα Πιάνου από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών με καθηγήτρια την Ιφιγένεια Παπαδογιάννη.
Έχει διατελέσει Α' Αρχιμουσικός και Αναπληρωτής Γενικός Μουσικός Διευθυντής στην Όπερα του Regensburg (2003-2008) και στην Κρατική Όπερα του Coburg (2008-2010), όπου ήταν και Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων του Coburg, ενώ την περίοδο 2004-2005 διετέλεσε Γενικός Μουσικός Διευθυντής στην Όπερα του Regensburg (G.M.D.).
Παραγωγές που ανέλαβε, όπως οι όπερες Carmen, Norma, Lulu, Un Ballo in in Maschera κ.α., καθώς και συμφωνικά κοντσέρτα, πολλές φορές και με τη σύμπραξη της περίφημης Παιδικής Χορωδίας Regensburger Domspatzen και της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Όπερας του Regensburg, απέσπασαν ενθουσιώδεις κριτικές από τον γερμανικό αλλά και τον διεθνή Τύπο.
Ως Β' Αρχιμουσικός στην Όπερα του Pforzheim (1997-2003) διηύθυνε, εκτός του γνωστού ρεπερτορίου, και αρκετές α' εκτελέσεις, πολλές φορές και με τη σύμπραξη της Ορχήστρας Μουσικής Δωματίου της Νοτιοδυτικής Γερμανίας ενώ, παράλληλα, διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής για δύο συνεχή χρόνια (1998-99) των καλλιτεχνικών εκδηλώσεων προς τιμήν της Μαρίας Κάλλας στο Gasteig και το Prinzregententheater, με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Μονάχου και την Ορχήστρα Kammerphilharmonie της Αγίας Πετρούπολης.
Στον χώρο του ορατορίου και της Alte Musik, καταλυτικό ρόλο έπαιξε η παρακολούθηση Μeisterkurs υπό τον περίφημο Μαέστρο Helmuth Rilling, καθώς και η συνεργασία του με την Ορχήστρα Bach Collegium και τη Διεθνή Συμφωνική Ορχήστρα και Χορωδία του Φεστιβάλ της Στουτγάρδης, όπου διηύθυνε τη Messa da Requiem του Verdi και τη Messa per Rossini.
Έχει επίσης συνεργαστεί με την Όπερα του Janáček Theater του Μπρνο (Τσεχία) και με αυτές του Flensburg και της Trier (Γερμανία).
Σχετικά με το συμφωνικό ρεπερτόριο αλλά και τη συνεργασία του με νέους εκτελεστές, εκτός από τις διάφορες Ορχήστρες και Όπερες με τις οποίες συνέπραξε, μεγάλη σημασία είχε και η ανάληψη της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης για δύο συνεχή έτη (1994-95) της πρώτης του Ορχήστρας, της Συμφωνικής Ορχήστρας του Πανεπιστημίου του Μονάχου, ενώ ήταν ακόμη τελειόφοιτος της Μουσικής Ακαδημίας, γεγονός που σχολιάστηκε με ενθουσιασμό από τον γερμανικό Τύπο ('Süddeutsche Zeitung', Münchner Merkur κ.α.).
 
                                           Moysa
Η νεότευκτη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης “MOYSA” ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2015, με τη στήριξη του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» και στο πλαίσιο του προγράμματος Creative Europe. Το σύνολο αριθμεί 84 μέλη ηλικίας 8-25 ετών τα οποία επελέγησαν με τη διαδικασία της ακρόασης και προέρχονται από τη Θεσσαλονίκη, τις Σέρρες, το Κιλκίς, τη Λάρισα, την Κοζάνη και άλλες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας. 
Όσο για τους στόχους της, είναι: α) να συμβάλει στην καλλιτεχνική εξέλιξη νέων μουσικών μέσα από συναυλίες, εγχώριες και διεθνείς συνεργασίες, σεμινάρια και άλλες δραστηριότητες που αφορούν την ορχηστρική τέχνη, β) ο πολλαπλασιασμός του φιλότεχνου κοινού της πόλης, γ) η ενδυνάμωση της κοινωνικής ευαισθησίας, μέσω της μουσικής και άλλων καλλιτεχνικών δράσεων εντός, αλλά και εκτός του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και δ) η εξοικείωση ευπαθών κοινωνικών ομάδων με την ορχηστρική μουσική και η ένταξή τους στην πολιτιστική διαδικασία.
Οι μουσικοί που στελεχώνουν την ορχήστρα επιλέγονται μετά από ετήσια διεξαγωγή ακροάσεων. Όλα τα μέλη επανεξετάζονται κάθε χρόνο, μαζί με τις ακροάσεις νέων υποψηφίων μελών, προκειμένου να διατηρείται πάντα το υψηλότερο δυνατό καλλιτεχνικό επίπεδο και η εγρήγορση των μουσικών.
Η πρώτη εμφάνιση της “MOYSA”, σε συνεργασία με την «Ορχήστρα Νέων της Ευρωπαϊκής ένωσης», έλαβε χώρα στις 19 Απριλίου 2015, στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής του ΜΜΘ, υπό τη διεύθυνση του ανερχόμενου Βραζιλιάνου μαέστρου, Yuri Azevedo. 
 
                           Οι μουσικοί της MOYSA:
ΒΙΟΛΙΑ: Μαρία Αθανασιάδου, Γρηγόρης Απόσογλου, Μαρία Ασλανίδου, Αιμιλία Γκασπαριάν, Δάνιελ Γκασπαριάν, Άννα Γρυπάρη, Δημήτριος Ιγνατιάδης, Αντωνία Κανετίδου, Αθανάσιος Καραγκουνίδης,Ρεββέκα-Δανάη Καρατσόρη, Σαμουήλ-Αθανάσιος Καφαντάρης, Κύριλλος Κοσμίδης, Σοφία Κουπίδου, Μαρία-Αριέτα Λιάτση, Ελένη Μαντά, Δέσποινα Ματθαίου, Ηλίας Μαυρίδης, Παναγιώτης Μαυρίδης, Αργυρώ Μελένιου, Στέφανος Μπαμπανάτσης, Άννα-Μαρία Μπαχαρίδου, Βασιλική Μπεκιάρη, Νίκη Μπραβάκη, Θεοδώρα Παπανικολάου, Χριστόφορος Πετρίδης, Ευθυμία-Γεωργία Πολωνίδου, Μαρία Πουλάκη, Μαρία Τσόγια-Ραζάκοβα, Ανδριάννα Ρωσσοπούλου, Γεώργιος-Ορφέας Σαραντάκος, Αθανασία Σιαμέτη, Αιμιλία Τζώτζα, Ειρήνη Τρικιλίδου, Αλέξανδρα Τσιάρα, Ελευθέριος Τσομπανούδης, Κωνσταντίνα Τσούγκρα, Αναστασία Χαλουλάκου, Ευαγγελία Χατζηπέτρου, Σοφία Χελιδόνη. ΒΙΟΛΕΣ: Έλενα Μήτσα, Κωνσταντίνα Τσιραμπίδου, Ευαγγελία Ταουκτσή-Φιολιτάκη. ΒΙΟΛΟΝΤΣΕΛΑ: Δέσποινα Βλάικου, Δημήτρης Καπετανάκης, Λυδία Κορδώνια, Κωνσταντίνος Μαντάς, Μαρία-Έλλη Πετρίδου, Ευριπίδης Σαμαράς, Θεοφανία Τσαλίκη, Ιωάννα Τσαντιρίδου, Παναγιώτης-Θεόδωρος Τσιτσέλας, Ευστρατία Χαλουλάκου. ΚΟΝΤΡΑΜΠΑΣΑ: Μαργαρίτα Γούμπερη, Λυγία Μηλιά, Δημήτριος Σιμόπουλος, Γιώργος Συμεωνίδης. ΚΛΑΡΙΝΕΤΑ: Θανάσης Μπαλιδάκης, Παύλος Νίκου. ΦΑΓΚΟΤΟ: Ναταλία-Καλλιόπη Ζαρόγκα. ΤΡΟΜΠΕΤΕΣ: Στυλιανός-Μηνάς Ιατρίδης, Κατερίνα Ταντανόζη. ΚΡΟΥΣΤΑ: Στεφανομάριο-Φραντσέσκο Γαζίλας, Θέμης Κανδαλέπας. ΑΡΠΑ: Παναγιώτα Μυσερλή.
 

             Ζωή Ζενιώδη – Αρχιμουσικός της Moysa
Η Ζωή Ζενιώδη, γνωστή για τις καλλιτεχνικά άρτιες και γεμάτες ενέργεια ερμηνείες της, είναι Καλλιτεχνική Διευθύντρια και Μαέστρος των Broward Symphony Orchestra και Alhambra Orchestra στη Φλόριντα.
Έχει συνεργαστεί για τρία έτη με τη Florida Grand Opera και είναι Συνεργάτης Μαέστρος στο Φεστιβάλ Αιγαίου. Έχει ηχογραφήσει τρία CD με την “Albany Records”, αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές ενώ, ως πιανίστρια, έχει παίξει στις μεγαλύτερες διοργανώσεις και αίθουσες συναυλιών της Ευρώπης (Montpellier Festival, Royal Festival Hall, Internationales Theater Frankfurt, Lisinski Concert Hall, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης).
 
Πρόγραμμα εκδήλωσης.
 

 

·        Α’ Μέρος – στο Φουαγιέ 

Heinrich Bibber: Battalia

Μουσική Προετοιμασία   Σίμος Παπάνας, Θοδωρής Παπαδημητρίου
Συμμετέχει: Γεράσιμος Χοιδάς   τσέμπαλο
 
Peter Warlock: Σουίτα Capriol

MOYSA – Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Μ.Μ.Θ.
Μουσική Προετοιμασία   Αντώνης Σουσάμογλου, Θοδωρής Παπαδημητρίου
Διεύθυνση Ορχήστρας   Ζωή Ζενιώδη
 
Β’ Μέρος Αίθουσα Φίλων Μουσικής

Richard Strauss: Δον Ζουάν, Έργο 20

Gustav Holst: Οι Πλανήτες, Έργο 32
                         i. Άρης ii. Δίας

Edward Elgar: Pomp and Circumstance Military Marches, Έργο 39
                         i. March Αρ. 1, σε Ρε μείζονα

(Το πρώτο έργο ερμήνευσε η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, ενώ τα δύο επόμενα από κοινού η Κ.Ο.Θ. με τη MOYSA).

 

 

http://www.tovima.gr/culture/article/?aid=693078
http://www.gothess.gr/articles/musicnews/36752/h-zoh-zeniodi-analamvanei-arximousikos-tis-moysa/
https://www.facebook.com/928307653857292/photos/pcb.966340293387361/966337140054343/?type=1&theater
https://www.facebook.com/pages/MOYSA-Megaro-Youth-Symphony-Orchestra/928307653857292?sk=info&tab=page_info

 

 

 

 

http://www.gothess.gr/articles/musicnews/36752/h-zoh-zeniodi-analamvanei-arximousikos-tis-moysa/
 
http://www.tch.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=44&id=1684

 

#Tags:

Αν σας άρεσε αυτό που διαβάσατε, χαρίστε μας το like σας

Latest...

Το e-stage.gr προτείνει:
  1. Η Σοφία Μουτίδου στην Ακτή Πειραιώς παρουσιάζει την παράσταση « Το ασήκωτο βάρος της Ελλάδας»

    7 Νοεμβρίου - 28 Νοεμβρίου

Δείτε πριν φύγετε

Γιάννης Κωνσταντίνου: Δισκογραφικό ντεμπούτο με βιωματικό medley-unplugged που συγκινεί και Τουρατζίδη στο πλευρό του (βίντεο)

Ο Γιάννης Κωνσταντίνου, κάνει το ντεμπούτο του, στην ελληνική δισκογραφία, και από το πρώτο κιόλας άκουσμά του, προκαλεί, έντονα συναισθήματα, ενώ η φωνή του, οι