Συνέντευξη – Γιώτα Τσιμπρικίδου: Στο σημερινό ραδιόφωνο οι παραγωγοί δύσκολα αφήνουν το στίγμα τους, την υπογραφή της προσωπικότητάς τους

tsimprikidou
Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on email

Όταν ακούς το όνομά της κατευθείαν δημιουργείς στο μυαλό σου ένα μουσικό χαλί που σου λέει κάθε μέρα καλημέρα στις 10 το πρωί από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς τα τελευταία 24 χρόνια. Η Γιώτα Τσιμπρικίδου, είναι αναμφίβολα μια από τις πιο ωραίες χροιές που έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια πίσω από τα μικρόφωνα και όχι μόνο. Μπροστά και πίσω από τις κάμερες έχει αφήσει το στίγμα της και όχι άδικα. Η χαρά μας που την φιλοξενούμε στο e-stage.gr είναι μεγάλη και μας παραχωρεί μια συνέντευξη εφ’ όλη της ύλης.

Δημοσιογράφος, παρουσιάστρια, ραδιοφωνική παραγωγός, voice over artist, ιδρύτρια του Art Podcast και καθηγήτρια αγωγής λόγου/ραδιοφωνικού λόγου. Υπάρχει κάποιος «ρόλος» ανάμεσα σε όλα αυτά που ξεχωρίζει στην καρδιά σου;

Μέχρι πριν δημιουργηθεί το Art Podcast θα σου έλεγα μόνο ό,τι έχει να κάνει με την φωνή. Το κομμάτι των εκφωνήσεων και του ραδιοφώνου. Αλλά από την στιγμή που δημιουργήσαμε μαζί με την ομάδα το Art Podcast, είναι το παιδάκι μου που πια το ξεχωρίζω.

Πριν λίγο καιρό, ήρθε ακόμη μια επιτυχία για εσένα. Στα Digital Media Awards του 2022, το Art Podcast βραβεύτηκε ως το καλύτερο podcast στην κατηγορία τέχνες – πολιτισμός. Πως ένιωσες εκείνη τη στιγμή;

Δεν σου κρύβω ότι ήταν κάτι πολύ ξαφνικό για εμένα. Όταν αποφάσισα να τηλεφωνήσω στους συνεργάτες μου και να πω να κατεβάσουμε στα βραβεία το Αrt Podcast οι συνεργάτες μου ήταν πολύ σίγουροι για την επιτυχία. Εγώ πάλι όχι. Και αυτό όχι επειδή πιστεύω ότι δεν είναι άρτιο, υπέροχο και στοχευμένο αλλά επειδή υπάρχουν μεγάλοι όμιλοι με τα δικά τους podcasts τα οποία είναι εξίσου καλά, οπότε σκέφτηκα ότι ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Συν της άλλης, ο κάθε όμιλος έχει και τη δική του συνολική δυναμική, ενώ εγώ ήμουν μια ανεξάρτητη συμμετοχή που δεν ήμουν τόσο σίγουρη ότι θα τα πάμε τόσο καλά. Και ένα πρωινό, εκεί που καθόμουν, ήρθε μπροστά μου ένα email που έλεγε ότι πήραμε το χρυσό και πραγματικά μου φάνηκε τρελό το πως το καταφέραμε αυτό!

Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που συνέβαλε στην τόσο μεγάλη του επιτυχία;

Το Art Podcast μετράει 60 επεισόδια. Η αλήθεια όμως είναι ότι τα πρώτα 30 ψάξαμε και βρήκαμε τα πατήματα αυτού του εγχειρήματος, τι μου πάει κι τι όχι. Πως πρέπει να δοθεί. Την δεύτερη σεζόν, αφέθηκα και περισσότερο στο να καλέσω ανθρώπους οι οποίοι είναι μεγάλες προσωπικότητες της Τέχνης για να μπορέσει να βγει και κάτι διαφορετικό για τους ακροατές. Για παράδειγμα, όταν είχα καλεσμένο τον Μανώλη Μητσιά και ξετύλιξε όλη του τη ζωή, -που η ζωή του έχει πρωταγωνιστές όπως ο Γκάτσος, ο Θεοδωράκης και ο Χατζιδάκις- είναι από μόνο του ένα επίτευγμα για μένα. Ή ας πούμε στο τελευταίο επεισόδιο που θα βγει, όπου έχουμε καλεσμένο τον Γιάννη Ξανθούλη, ο οποίος για εμένα είναι ο συγγραφέας που αγαπάω πάρα πολύ. Η γραφή του, αυτή η σατιρική και η σαρκαστική που αγαπώ ιδιαίτερα για μένα είναι από μόνο του κάτι τελείως διαφορετικό από ότι έχω κάνει μέχρι στιγμής. Αν δεν αγαπάς κάτι δεν υπάρχει περίπτωση αυτό να πετύχει. Πετυχαίνει αυτό στο οποίο σκύβεις πάνω του με πολύ αγάπη, με πολύ υπομονή και με πολύ δουλειά. Αυτό είναι νόμος.

Το προσωπικό μου αγαπημένο ήταν εκείνο το επεισόδιο με τις μεταγλωττίσεις, όπου ξαφνικά είδα όλους τους ήρωες της παιδικής μου ηλικίας να ξεδιπλώνονται μπροστά μου σε άλλο φάσμα. Εσύ, έχεις κάποιο αγαπημένο;

Χαίρομαι πάρα πολύ που μου το λες αυτό! Είναι κάτι που το έχω ακούσει και από μικρά παιδάκια. Το βαφτιστήρι μου για παράδειγμα, όχι μόνο το έχει ακούσει πολλές φορές αλλά και όταν κάνω κάποιο λάθος στο όνομα ενός πρωταγωνιστή με διορθώνει. Αν πω ότι η Τάνια Παλαιολόγου έκανε αυτόν τον χαρακτήρα μου λέει -όχι, δεν είναι η Τάνια είναι η Σοφία-. Τα έχει μάθει απ’ έξω. Αυτό έχει πάρα πολύ ενδιαφέρον. Και σκοπεύω αυτή τη σεζόν να κάνω γενικά τις φωνές που είναι πίσω από αγαπημένες διαφημίσεις. Γιατί ακούμε αλλά δεν καταλαβαίνουμε σε ποιον ανήκει αυτή η φωνή.

Προσωπικά το αγαπημένο μου σε επίπεδο αφιερωμάτων, αυτό που έχω απολαύσει πολύ είναι το επεισόδιο με «Την τέχνη του ραδιοφώνου» γιατί ήταν συγκινητικό για εμένα που μίλησαν συνάδελφοι όλων αυτών των χρόνων της πορείας μου και πολύ μου άρεσε. Από παρουσίες όλοι με τον τρόπο τους κάτι δώσανε και τους ευχαριστώ ιδιαίτερα. Εγώ αγαπώ πολύ τις ιστορίες πίσω από τραγούδια, οπότε το podcast του Νίκου Μωραϊτη μου αρέσει πάρα πολύ. Εκτιμώ, αγαπώ και είναι και πολύ λατρεμένος μου άνθρωπος, τον Σπύρο Παπαδόπουλο ο οποίο ήταν γλυκύτατος όπως πάντα. Έπειτα είναι και η δασκάλα μου η Πέμη Ζούνη που πάνω της έμαθα να εκφωνώ, δηλαδή παρατηρώντας και μελετώντας τη φωνή της, τις παύσεις της και τις τοποθετήσεις της φωνής της έμαθα κι εγώ. Ο Μανώλης Μητσιάς όπως προανέφερα. Όλοι οι συγγραφείς είναι αγαπημένοι μου γιατί λατρεύω το βιβλίο και πολλοί πολλοί ακόμη. Έχω περάσει πολύ ωραία με τον Κώστα Μακεδόνα, τον Διονύση Ατζαράκη, με τον Μελέτη Ηλία , αγαπώ πολύ τη Μυρτώ Αλικάκη που την θεωρώ υπέροχη γυναίκα.

Παρατήρησα ότι το Art Podcast δημιουργήθηκε στα μέσα Οκτωβρίου του 2020 μετά το μεγάλο μπαμ της πανδημίας. Ήταν κάτι που το είχες σχεδιάσει νωρίτερα ή η καραντίνα λειτούργησε ευεργετικά για εσένα και σου έβγαλε μια πιο έντονη δημιουργικότητα;

Πολύ ωραία ερώτηση και μου δίνεις και την ευκαιρία να πω κάτι που δεν νομίζω ότι το έχω ξαναπεί. Για εμένα η πρώτη περίεργη περίοδος της ζωής μου, ήταν λίγο πριν την πρώτη καραντίνα. Όταν μετά από 24 χρόνια συνεχόμενου ραδιοφώνου που σταματούσα μόνο τον Αύγουστο είχα αποφασίσει να φύγω για λίγο από τον Sfera και να αλλάξω λίγο το ρεπερτόριό μου και αυτά που έκανα. Αυτό για εμένα ήταν μια τεράστια αλλαγή στη ζωή μου. Δηλαδή το γεγονός ότι ξυπνούσα εκείνο τον Σεπτέμβριο, Οκτώβριο, Νοέμβριο και δεν έλεγα στις 10 το πρωί καλημέρα στο μικρόφωνο ήταν κάτι το διαφορετικό για μένα. 24 χρόνια έλεγα στις 10 το πρωί καλημέρα, αν το καλοσκεφτείς, είναι μια ζωή. Τότε μου έλεγαν όλοι ότι «έλα σε λίγους μήνες θα είσαι πάλι στο ραδιόφωνο, δεν μπορείς εσύ χωρίς αυτό» και εγώ εκεί ήθελα να γεννήσω δημιουργικά κάτι άλλο. Όταν ξεκίνησα λοιπόν να λέω σε φίλους και γνωστούς ότι θέλω να κάνω Podcast ήταν λίγο πριν την καραντίνα και όλοι μου έλεγαν «μα δεν ξέρει κανείς τι είναι». Εγώ όμως τα ήξερα και τα άκουγα από επαγγελματική διαστροφή. Άρα όταν ήρθε η καραντίνα, αυτό που είχε δημιουργηθεί ήδη μέσα μου ως ανάγκη απλά μεγεθύνθηκε. Αυτή είναι η διαφορά. Ωστόσο όλη αυτή η περίοδος που περάσαμε διευκόλυνε οτιδήποτε είναι digital και οτιδήποτε on – demand.

Θα μπορούσε να πει λοιπόν κάποιος ότι το σύμπαν λειτούργησε υπέρ σου εκείνη την περίοδο. Η ανάγκη σου για δημιουργία, το ραδιόφωνο που σταμάτησες, το podcast που ξεκίνησες και η καραντίνα που έκανε πιο γνωστό το digital, ήταν σαν να λειτούργησαν όλα σωστά για να γίνει τόσο επιτυχημένο.

Αλήθεια είναι αυτό. Εκεί πείστηκα ότι ο κόσμος θα μείνει μέσα, κατάλαβα ότι όπως φουντώνει το Netflix έτσι φουντώνει και οτιδήποτε μπορείς να κάνεις συνοδευτικά μέσα στο σπίτι, ή όταν θες να χαλαρώσεις και έτσι γεννήθηκε. Μου πήρε καιρό. Πρώτα το να πιστέψω στον εαυτό μου ότι θα το κάνω αυτό, να δω πως θα γίνει και για να γίνει τον Οκτώβριο μαζί με την ομάδα μου είχαμε αρχίσει να το σχεδιάζουμε από τον Ιούνιο.

Θεωρείς ότι το podcast θα μπορούσε να είναι ένα νέο είδος ραδιοφώνου;

Όχι είναι η απάντηση . Το ραδιόφωνο είναι κάτι ξεχωριστό. Πολύ αγαπημένο Μέσο των ανθρώπων όλων των εποχών. Πρακτικά δηλαδή, είναι ένα συνοδευτικό μέσο, έχουμε μάθει να ακούμε ραδιόφωνο. Δεν θεωρώ ότι τα podcast είναι αυτό. Θεωρώ ότι είναι μια μετεξέλιξη, θεωρώ ότι έχει πάρει στοιχεία του ραδιοφώνου αλλά ποτέ δεν θα έλεγα ότι θα αντικαταστήσει το ραδιόφωνο. Ίσως στο εξωτερικό που είναι πιο διαδεδομένο, το να μπαίνεις πιο άνετα στο διαδίκτυο όπου κι αν βρίσκεσαι, ίσως εκεί ναι, όντως να παίρνει την θέση του. Τώρα στην Ελλάδα σιγά σιγά τα podcasts παίρνουν τον χώρο τους αλλά δεν θεωρώ ότι αυτός που έχει μάθει να είναι στην μπάντα των fm όπως λέγαμε παλιά και να ακούει τις αγαπημένες του φωνές να λένε πράγματα που τον ενδιαφέρουν ή δεν τον ενδιαφέρουν ότι θα αλλάξει, απλά θα το προσθέσει στις συνήθειες του και αυτό με χαροποιεί πολύ.

Θα μπορούσαμε το Art Podcast να το δούμε να μεταφέρεται στην τηλεόραση; Δεν ξέρω, ιδέες ρίχνω τώρα.

Ναι. Είναι κάτι που το συζητάω και το θέλω πολύ. Αλλά μέχρι να γίνει όπως το έχω φανταστεί θα το παλεύω πολύ. Αλλά πραγματικά, θα έβλεπα αυτό το στυλ των συνεντεύξεων με ακουστικά στο κεφάλι και με μια κονσόλα μπροστά, με ένα ραδιοφωνικό επί της ουσίας περιβάλλον, στην τηλεόραση. Έχει ενδιαφέρον. Θα ήταν η απάντηση σε αυτό που μου λένε συχνά: Μπορώ να δω μια ραδιοφωνική εκπομπή από κοντά; Ή μπορώ να ζήσω την εμπειρία των ηχογραφήσεων; Θα ήταν πολύ ωραίο αυτό. Είναι κάτι που το συζητάω μακάρι να ευοδωθεί και να βγει.

Τι να περιμένουμε από το Art Podcast στο μέλλον;

Ακόμη περισσότερες προσωπικότητες, ενδιαφέρουσες, πολύ ωραία αφιερώματα σε ανθρώπους που έχουν κατακτήσει την επιτυχία και δεν είναι πια κοντά μας, ανθρώπους δηλαδή που έχουν φύγει. Το Art Podcast πέρυσι έκανε μια προσπάθεια να φιλοξενήσει και ακόμη μια σειρά podcast που δουλεύαμε, το Work of art, μια πολύ ωραία σειρά στην οποία ήταν στο τιμόνι ο Μιχάλης Προβατάς, ο εξαιρετικός συνάδελφος. Αυτή τη σειρά την επόμενη σεζόν, θα την αναλάβει πλέον κάποιος άλλος που δε ξέρω αν θα είναι δημοσιογράφος, μπορεί να είναι και ηθοποιός. Ο γενικότερος στόχος είναι το Art Podcast να μεγαλώσει και να γίνει hub. Να μπορεί να φιλοξενεί και άλλα τέτοια πολύ ωραία ακούσματα. Θέλω περισσότερα κείμενα, να γίνει όλο αυτό ένας πολύ ωραίος χώρος, ΄τέχνης, πολιτισμού και θεάματος και να το απολαμβάνουν όλοι.

Έπειτα από τόσα χρόνια εμπειρίας πίσω από τα μικρόφωνα, ποια είναι η άποψη που έχεις για το ραδιόφωνο του σήμερα;

Η εικόνα του ραδιοφώνου σήμερα είναι τελείως διαφορετική από αυτό που ήταν όταν ξεκίνησα εγώ, φοιτήτρια ακόμη, και βέβαια αν μιλήσεις και με μεγαλύτερους σε ηλικία θα σου πουν ότι είναι ακόμα πιο διαφορετική από τότε που ξεκινούσαν εκείνοι. Μ’ αρέσει που έχεις πολλές επιλογές για να μην λέμε και όλα τα αρνητικά, μου αρέσει που υπάρχουν και ξεχωρίζεις φωνές και προσωπικότητες στο ραδιόφωνο του σήμερα, που χρόνια τις ακολουθεί ο κόσμος ή και φρέσκιες που κάτι έχουν να δώσουν. Παρόλα αυτά από τη στιγμή που μπήκαμε σε μια γρήγορη μορφή του ραδιοφώνου με τις λίστες έτοιμες, χάθηκε η προσωπικότητα των ραδιοφωνικών παραγωγών και εμένα αυτό πολύ με ενοχλεί -και καμιά φορά όταν δίδασκα ραδιόφωνο αυτό προσπαθούσα να πω και στους σπουδαστές- είναι η έλλειψη της προσωπικότητας. Έλεγα στους μαθητές πως αυτό που χρειάζεστε είναι η προσωπικότητά σας, τα στοιχεία σας, τον χαρακτήρα σας, τις γνώσεις σας καλά ελληνικά. Αυτό είναι ο ορισμός για εμένα της καλής ραδιοφωνικής προσωπικότητας. Το καλά ελληνικά θα έπρεπε να είναι βασική προϋπόθεση για το ραδιόφωνο, δεν είναι όμως. Χωρίς το να θέλει κάποιος να σου κάνει επίδειξη -γιατί υπάρχει και αυτό- να ακούς καλά ελληνικά. Εγώ θυμάμαι ότι από παιδί προσπαθούσα γι’ αυτό, γιατί το να μιλάς σωστά είναι πολύ σημαντικό για κάθε δουλειά, πόσο μάλλον όταν επηρεάζεις, όταν ο κόσμος στηρίζεται στα λεγόμενά σου, είναι πολύ σημαντικό. Επίσης αν γνωρίζεις καλά ελληνικά, μπορείς ανά πάσα στιγμή να παίξεις με τις λέξεις και να δημιουργήσεις κατάσταση. Αυτό είναι το ωραίο.

Σε ακούμε τόσα χρόνια με την τόσο χαρακτηριστική χροιά σου. Πως και δεν έχεις πάρει μέρος σε κάποιο talent show; Όπως το YFSF ή το J2US;

Να τραγουδήσω; Είμαι πάρα πολύ παράφωνη, δεν πατάω καμία νότα, όλοι οι φίλοι μου τραγουδιστές, γελάνε πάρα πολύ. Δεν τις πατάω τις νότες, τις σέβομαι πάρα πολύ και δεν πατάω καμία. Αν θα πήγαινα ποτέ, αν και τώρα δεν θα πήγαινα για κανένα λόγο πια, θα πήγαινα σε κάτι χορευτικό γιατί για χρόνια χόρευα, έκανα μοντέρνο, κλακέτες, μπαλέτο. Από παιδί μέχρι μεγάλη. Αλλά με το τραγούδι ούτε να το συζητάτε. Εγώ είμαι για να εκφωνώ όχι να τραγουδάω.

Σε είδαμε στο Yes I do Catwalk και ήσουν πραγματικά εκθαμβωτική. Αμέσως μετά μας ήρθαν και τα νέα ότι παντρεύεσαι. Ήταν τυχαίος ο συγχρονισμός;

Ήμουν γήινη όχι εκθαμβωτική. Ήμουν όπως κάθε κοπέλα που θα την περιποιηθούν και θα βγει στον γάμο της. Ήταν μια πολύ ωραία ενέργεια που εμένα έτσι κι αλλιώς μου αρέσει πολύ που έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα και ήταν και πολύ καλοστημένο το σόου και το χάρηκα πάρα πολύ. Άσε που ήταν και μια καλή πρόβα για νυφικό που μου ήρθε κουτί.

Νομίζω οι συνεργάτες μου το φτιάξανε με αυτόν τον τρόπο γιατί κάθε φορά με ρωτάνε: «Τι έγινε; Έκανες τίποτα με το νυφικό;» Και τους λέω όχι και… κάπως έτσι τα οργάνωσαν για να είμαι εκεί μήπως κάνω και καμία πρόβα, ήταν στημένο!

Πως έγινε η πρόταση γάμου; Ήταν κάτι που περίμενες;

Όταν είσαι με έναν άνθρωπο χρόνια και καταλαβαίνεις ότι αυτός είναι ο άνθρωπός σου και συμπορεύεσαι νομίζω ότι το περιμένεις, οπότε θα ήταν χαζό να πω ότι δεν το περίμενα. Ήταν ως συνέχεια μιας ήδη ωραίας συνύπαρξης. Είναι από τις πολύ ωραίες στιγμές που τις θυμάμαι.

Θα μας πεις κάποιες λεπτομέρειες για τον γάμο;

Ήθελα πάρα πολύ να προλάβουμε το καλοκαίρι, το φανταζόμουν τελείως καλοκαιρινό ειδικά με το άγχος του κορονοϊού να μη κλειστούμε μέσα. Το ήθελα πολύ να είναι καλοκαιρινό για να είμαστε πιο ασφαλείς αλλά δεν το προλάβαμε για λόγους δουλειάς. Ωστόσο θα ήθελα πολύ να το προλάβουμε μέχρι τέλος του χρόνου, απλά ακόμη δεν ξέρω περισσότερα για να σας πω… πήρε μια μικρή αναβολή.

Για διακοπές; Τι έχει το πλάνο για φέτος;

Από το κανάλι όλα τα χρόνια η άδεια είναι Αύγουστο, άρα τον Αύγουστο θα φύγω, μέχρι τότε μόνο Σαββατοκύριακα άμα μπορέσω. Προσωπικά, είμαι ερωτευμένη με δύο νησιά. Με τους Παξούς και τη Σύμη. Είναι οι έρωτές μου. Φέτος όμως για αλλαγή είπαμε ότι θα δούμε κάτι άλλο. Αφού και η Πελοπόννησος έχει πολλές ομορφιές θα πάμε προς τα εκεί. Κάπου μεταξύ Μάνης και Μονεμβασιάς. Σίγουρα θα περάσω και από το Ναύπλιο που τόσο αγαπώ και με δένουν και άνθρωποι εκεί.

Βλέπουμε ότι έχεις μια πολύ απαιτητική καθημερινότητα. Πως αποφορτίζεσαι;

Εγώ μέσα στην καθημερινότητά μου, αγαπώ πολύ να ακούω μουσική, να διαβάζω βιβλία είναι το καλύτερό μου και να αφιερώνω χρόνο στους φίλους μου. Για το πρώτο κομμάτι, είμαι γεννημένη σε σπίτι που είχε πάντα μουσική και μετά μπήκε και στη δουλειά μου για το δεύτερο κομμάτι τι κι αν είναι δουλειά μου ή όχι, με θυμάμαι όλα τα χρόνια με ένα βιβλίο στα χέρια. Αναπτύσσει και το μυαλουδάκι μας με έναν τρόπο μαγικό και φανταστικό. Αναφορικά με τους φίλους, ας βρίσκουμε χρόνο για τους φίλους μας, ας τους ακούμε γιατί καμιά φορά μας παίρνει η μπάλα με την πολλή δουλειά και χανόμαστε από ανθρώπους που δεν θέλουμε να χαθούμε στην τελική.

Πριν καιρό, προχώρησες σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση. Εκείνη της κατάψυξης των ωαρίων σου από επιλογή και όχι επειδή κατέληξες σε αυτό. Υπήρξαν γυναίκες που επικοινώνησαν μαζί σου έπειτα από αυτό και σου είπαν ότι βρήκαν κι εκείνες το θάρρος;

Πάρα πολλές γυναίκες επικοινώνησαν μαζί μου μετά την ανακοίνωση ότι κατέψυξα τα ωάριά μου. Νομίζω ότι έχουμε προχωρήσει πάρα πολύ κι αυτό είναι θετικό της εποχής μας και δεν νομίζω ότι υπάρχουν τόσα ταμπού πλέον και οι γυναίκες μεταξύ τους μιλάνε. Οι γυναίκες που θέλουν να κάνουν εξωσωματική μιλάνε μεταξύ τους, οι γυναίκες που θέλουν να καταψύξουν τα ωάριά τους επίσης, οι γυναίκες που μπορεί να έχουν μια αποτυχία παίρνουν θάρρος από κάποια άλλη γυναίκα που μετά από κάποια αποτυχία ήρθε ένα μωρό. Νομίζω ότι επανατοποθετούμαστε σε αυτό, σταματάμε να κάνουμε ηλίθιες ερωτήσεις για το γιατί δεν έχεις γίνει μάνα ακόμη. Άκουγα πρόσφατα που το έλεγε η Σμαράγδα Καρύδη κι έλεγα πόσο δίκιο έχει αυτή η γυναίκα. Πόσο άκομψο και αγενές είναι να το ρωτάς αυτό. Το θέμα είναι να κάνει ο καθένας ότι καλύτερο μπορεί για τον στόχο του. Οι γιατροί είναι οι ειδικοί, ο οικογενειακός κύκλος είναι αυτός που σε στηρίζει και προχωράς. Ας συνεχίσουμε από εδώ και πέρα χωρίς χαζά στεγανά.

Αν μου επιτρέπεις και ένα προσωπικό σχόλιο κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω πως γι’ αυτήν την εξέλιξη έχει παίξει ρόλο το ότι γυναίκες σαν εσένα και την Σμαράγδα Καρύδη που έχουν το βήμα, βγαίνουν και μιλούν ανοιχτά γι’ αυτά τα ζητήματα της γυναικείας αυτοδιάθεσης.

Το έκανα και σε μικρή ηλικία και χωρίς να έχω κάποιο πρόβλημα. Ήταν στάση ζωής και το έχω ξαναπεί ότι έγινε μετά από έναν χωρισμό, απλά ξέρεις σταματάω να το λέω συνέχεια γιατί το βλέπω συνέχεια σε τίτλους και με ενοχλεί. Δηλαδή δεν είναι κάτι που είναι τίτλος, δεν έγινε και κάτι. Ο καθένας κάνει αυτό που θέλει και αν θέλει να το μοιραστεί για να βοηθήσει κάποιους άλλους ανθρώπους καλώς το κάνει.

Αν σας άρεσε αυτό που διαβάσατε, χαρίστε μας το like σας

Latest...

Το e-stage.gr προτείνει:
  1. «Δώρο Γενεθλίων» στην ταράτσα του θεάτρου Λαμπέτη

    Δευτέρα 1 Αυγούστου - Σάββατο 1 Οκτωβρίου
  2. Eros Ramazzotti «Πέντε Θέατρα για Δέκα Πρεμιέρες» στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού

    Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου

Δείτε πριν φύγετε

Σάλτο για να ανέβει στο πλοίο (video)

Ο άνδρας καθυστέρησε να φτάσει στον Πειραιά για να επιβιβασθεί στο πλοίο που θα τον έπαιρνε μακριά από την πρωτεύουσα. Φτάνοντας στην αποβάθρα, διαπίστωσε πως