Αλόνησσος… Ο παράδεισος των Βόρειων Σποράδων

Share on google
Share on email
alonissos

Με τις αποσκευές μας έτοιμες και με καλή διάθεση την Παρασκευή 21 Ιουλίου ξεκινήσαμε με το καράβι από τον Αγ. Κωνσταντίνο για την καταπράσινη Άλονησσο

Γράφει η Ελένη Ps

Αφού περάσαμε πρώτα από τα πανέμορφα νησιά Σκιάθο και Σκόπελο φτάσαμε στο γραφικό Πατητήρι, που πήρε το όνομα του από τα πατητήρια που υπήρχαν εκεί από την αρχαιότητα.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Κοντά στο λιμάνι ακριβώς πάνω από τον Ρουσούμ γιαλό, βρισκόταν το δωμάτιο μας που είχε εκπληκτική θέα.

Προμηθευτήκαμε χάρτη και χωρίς καθυστέρηση, το μεσημέρι κάναμε το μπάνιο μας στον Αγ. Δημητρίο, στη βόρεια πλευρά του νησιού.

Την επόμενη μέρα, επιλέξαμε το Κοκκινόκαστρο που μας εντυπωσίασε με τα πεύκα και τα βαθιά του νερά. Ανασκαφές έδειξαν ότι στην περιοχή υπάρχει η αρχαία πόλη Ίκος.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Το απόγευμα καθήσαμε σε μία ωραία καφετέρια για να πιούμε cocktail και να απολαύσουμε το ηλιοβασίλεμα.

Την Κυριακή πήγαμε στον Μικρό Μουρτιά ,ένα μικρό και ήσυχο γιαλό στο νότιο τμήμα του νησιού που τον αγαπήσαμε από την πρώτη στιγμή.

Λίγες ώρες αργότερα κάναμε το απογευματινό μας μπάνιο στα Τσουκαλιά, μια παραλία γεμάτη με κομμάτια από αρχαία αγγεία.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Με τον χάρτη στα χέρια το μεσημέρι της Δευτέρας καταλήξαμε στον Λεφτό γιαλό. Η θέα καθώς πλησιάζαμε ήταν τόσο μαγευτική, που μας έκανε να ανυπομονούμε να κολυμπήσουμε σε αυτά τα καταγάλανα νερά. Απέναντι του βρίσκονται τα δύο ερημονήσια, τα Δύο αδέλφια.

Μετά τη θάλασσα κάναμε μια βόλτα στο Πατητήρι και μιλήσαμε με τους ευγενικούς κατοίκους του νησιού που μας βοήθησαν σε οτιδήποτε και αν χρειαστήκαμε, κάνοντας τη διαμονή μας στο νησί ακόμα πιο εύκολη.

Το άλλο πρωί ξυπνήσαμε σχετικά νωρίς και ξεκινήσαμε για την Μηλιά, μια πανέμορφη και μικρή παραλία που ήταν μέσα στα πεύκα.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο μας το βράδυ ετοιμαστήκαμε να πάμε για φαγητό στο γραφικό λιμανάκι της Στενής Βάλας και αξίζει να αναφερθεί πως εκεί λειτουργεί το μοναδικό Κέντρο Περίθαλψης Μεσογειακής φώκιας, στη Μεσόγειο.

Η εβδομάδα κυλούσε όμορφα και εμείς νιώθαμε πραγματικά τυχεροί που κάθε μέρα είχαμε την επιλογή να εξερευνήσουμε καινούργια μέρη, έτσι την Τετάρτη φτάσαμε στις Σπαρτίνες έναν απομονωμένο γιαλό μέσα στη φύση, με κρυστάλλινα νερά που σου έμενε αξέχαστος.

Το απόγευμα κάτσαμε για φαγητό σε ένα εστιατόριο στο Ρουσούμ γιαλό και γυρίσαμε νωρίς για να ξεκουραστούμε.

Το επόμενο πρωί φτάσαμε στη Χρυσή μηλιά, μια μεγάλη αμμώδης παραλία ,η οποία είχε αρκετό κόσμο κυρίως οικογένειες με παιδιά.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Οι διακοπές τελειώνανε και αποφασίσαμε τελικά να μην δούμε το Θαλάσσιο πάρκο που σίγουρα το θέαμα θα ήταν μοναδικό και επιλέξαμε το Βύθισμα μια δύσκολη στην πρόσβαση, αλλά πολύ όμορφη παραλία που άξιζε σίγουρα τον κόπο.

Πριν νυχτώσει περπατήσαμε στα δρομάκια του Παλιού χωριού και φάγαμε γλυκό στου Χαγιάτι απολαμβάνοντας από ψηλά τη θέα της Αλοννήσου.

Το Σάββατο κάναμε το μεσημεριανό μας μπάνιο στα καταγάλανα νερά του Αγ. Δημητρίου και πήραμε το καράβι για την επιστροφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ελπίζουμε να ξανά επιστρέψουμε σύντομα, γιατί η Αλόννησος είναι το ιδανικό μέρος για ήρεμες διακοπές. Είναι γεμάτη από εκπληκτικές παραλίες με καταγάλανα νερά που βρίσκονται δίπλα σε πεύκα, έχει το Εθνικό θαλάσσιο πάρκο και αξίζει να αναφερθεί πως στη Στενή Βάλα λειτουργεί το μοναδικό Κέντρο Περίθαλψης της Μεσογειακής φώκιας, στη Μεσόγειο.

#Tags:

Αν σας άρεσε αυτό που διαβάσατε, χαρίστε μας το like σας